środa, 10 lutego 2010

Zimowych wspomnień czar......

No i jest !!!!!!! W 100% mój :) Jak się rozpędziłam to skończyło się na 12 kartach o wymiarach 15x23cm.
Plan albumu siedział by jeszcze zapewne długo w mojej głowie, ale przepiękna w tym roku zima sama prosiła się o fotografie.Dodatkowo ogłoszony w scrappasion ( z udziałem sklepu scrap.com.pl) konkurs na album zimowy zmotywował mnie już ostatecznie. :)

Materiały jakich użyłam to m.i.n: papier cansona , tusze distrees i papermania .
Brzegi, śnieżynki i filcowe choinki potraktowane białym pudrem do embossingu typu puffs- dało niesamowity efekt śniegu. śnieżynki ozdobione ćwiekami. Puder i ćwieki ze scrap. com.pl
gałązka i listek potraktowane glossy accents










No to się naklikałam przy wstawianiu tych fotek uffffff......

9 komentarzy:

  1. Coś pięknego!!! Napracowałaś się ale efekt - wspaniały

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny album! Kolory nastrojowe, fajnie wyglądają postarzenia, a strona zamkowo-latarniowa jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny album i zdjęcia przepiękne! Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje piekne zimowe zdjęcia doczekały się iście królewskiej oprawy :D jestem pod wrażeniem spójności albumu i niesamowitych, urzekających dodatków :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekny! Moze i ja kiedys taki zrobie.....u mnie tysiace zdjec w zwyklych albumach i pudlach az sie o to prosi! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam!
    Z tej strony - Córka Edyty, z Toyoty ^^
    REWELACYJNE prace!! Aż dech zapiera na widok takich dzięł! Uwielbiam tzw.: `sweet` jednakże tworzy się go z regóły jako grafike blogową. Pani robi cudowne rzeczy i to w realu! Pełen podziw!!

    I pozdrowienia od mamy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny album! Wszystko w nim tak pięknie zgrane ... i zdjęcia zimowe świetne!

    OdpowiedzUsuń
  8. łooo jaki fajny album! Wspomnienia zimowe są fantastyczne, a u Ciebie tyle pięknych zdjęć. Będzie się czym chłodzić, jak nastaną letnie upały :)

    OdpowiedzUsuń