wtorek, 24 sierpnia 2010

5 podróż Edwarda Tulana- wedrujące candy!!!!!!!

Edwarda wygrałam u Nayanki. Wczoraj paczuszka przyszła a dzisiaj jestem już w połowie czytania.
Postanowiłam więc, że ogłoszę już zapisy na candy nr 5.






Zasady candy są następujące:
1) Osoba, którą wylosuję, powinna przeczytać książkę w ciągu około 10 dni (czyta się w jeden dzień), wpisać się do książki i zorganizować u siebie Candy nr 5 na takich samych zasadach, a do książki dodać jakąś niespodziankę.
2) Udział biorą tylko osoby posiadające blog.
3) Pod tą notką osoby chętne wpisują komentarz i zamieszczają podlinkowane zdjęcie u siebie na blogu.

zapisy powiedzmy że do hmmmm 2 września :)
(zdjęcie i zasady candy ściągnięte z bloga Nayanki )

Tak więc kto ma ochotę poznać królika Edwarda, zapraszam do wpisywania się

16 komentarzy:

  1. No to i ja się dopisuję do listy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. i ja chętnie się zapiszę - słyszałam, ze książka kultowa!

    P.S. Dzięki za niespodziankę, jutro o niej napiszę u siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również chętnie przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja trzymam kciuki
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Koniecznie zapisuję się w kolejkę , bo bardzo , bardzusiowato chciałabym poznać Edwarda. Dzięki za odwiedziny w mglistym śnie. Powodzenie w candy przyda nam się obu . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. To mnie zaintrygowałaś. Muszę jej poszukac i zapoznac się z króliczkiem :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też chętnie poznam królika Edwarda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Juz czwarty raz poluję na królika, oczywiście po to by się z nim zaprzyjaźnić;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. i jeszcze ja :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również się zapisuję!

    http://wilczejagody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny pomysł :) Zapisuje się.

    OdpowiedzUsuń
  12. To i ja się pisze na to wędrujące candy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygrałam. Jakież było moje zdziwienie i radość :)
    Teraz chce podziękować bo lektura przednia, niespodzianki niesamowite i bardzo przyjemne dla podniebienia i oka.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń