piątek, 13 sierpnia 2010

ptasia kartka i.... potrzebuję inspiracji help!!!

Rozszalałam się z tworzeniem. Dzisiaj mnie naszło na zrobienie karteczki niekopertowej, tylko takiej zwyczajnej. w diabelskim młynie
jest akurat wyzwanie ptaszkowe, więc i kartka takowa powstała i do wyzwania się zgłosiłam :)

Materiały : Ptaszkowe stempelki, oraz zakupione w scrap.com.pl glossy accents, filcowa gałązka, papier.... wykorzystałam z opakowania po gałązce właśnie. Idealnie mi przypasował :).

Do kompletu koperta ozdobiona również:



Kobitki potrzebuję natomiast inspiracji do zrobienia 2 kartek. Jedną na 18-stkę dla chłopca i drugą też męską na urodziny (kibica piłki nożnej). Podeślijcie jakieś pomysły proszę . Czasu mam mało -ten weekend. Nie wiem czy kopertówki tutaj się sprawdzą. Pustkę w głowie mam normalnie ech.........


a co do gwiazd spadających wczoraj, to kilka naprawdę ładnych spadających gwiazd udało mi się wypatrzeć :)

6 komentarzy:

  1. Dziękuję :)
    Mnie za to zachwycają Twoje leśne pomysły. I też zawsze mam problem z kartką/prezentem dla chłopaków, więc niestety z inspiracją nie pomogę.... no chyba, że chcesz wykorzystać standardowo piłkę nożną, korki czy koszulkę ulubionego piłkarza....? :) Pozdrawiam, Kaś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga i zostawienie komentarza. Jest mi bardzo miło, również dlatego, że dzięki temu mogłam poznać kolejny nowy, ciekawy blog - Twój :D
    Zobaczyłam na nim przede wszystkim mnóstwo pięknych, wspaniałych kartek.
    Ja też czasem coś w tej dziedzinie stworzę, ale bardzo skromnie bo jestem bardzo początkująca, tutaj podpatrzyłam wiele fajnych rzeczy i na pewno będę wpadać częściej, może nawet podpytam o technikę, czy wykonanie jakiejś interesującej części kartki, bo cuda tu u Ciebie fantastyczne :)
    Pozdrawiam serdecznie
    http://adzia1313.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna kartka, świetne zestawienie kolorów.
    A inspiracje... szalik kibica; nazwa klubu, któremu kibicuje z hasłem "na majstra" (czyli na mistrza)...zdjęcie stadionu pełnego ludzi ze strzałką tutaj siedzi kibic...

    OdpowiedzUsuń
  4. ptasia bardzo mi sie podoba, a jesli chodzi o pomysly to dziewczyny juz napisaly, ja dodam ze mozesz zrobic kartke w ciemniejszych kolorach, braz np, ale mozesz tez zrobic w ksztalcie butelki wina czy szampana i to udekorowac, a dla chlopca kartke w ksztalcie pilki, czyli okragla z tymi przeszyciami, ja robilam taka w pergaminie, kartki koszule sa juz "popularne", jesli wiesz co lubi 18-to latek wykorzystaj to w kartce, muzyka, sport, ksiazki, komputer ach mozliwosci jest mnostwo!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie tu u Ciebie :o) Kartki i zdjęcia są fantastyczne! Ta ptaszkowa zachwyciła mnie :o*
    No a męskie kartki - bardzo ambitne wyzwanie ;o)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kartka, zauroczyła mnie:) Masz tutaj świetne prace i będę Cię częściej odwiedzała:) Pozdrawiam serdecznie:)
    PS. z kartkami męskimi niestety nie pomogę, cierpię na brak weny.

    OdpowiedzUsuń