środa, 6 kwietnia 2011

cztery notesy...

to wynik dzisiejszy :) a już kolejne kopertówki w kolejce do pokazania czekają.
No ale moja pierwsza poważna wystawa tuż, tuż, więc muszę wszystkie siły
w tworzenie wykorzystać :)

Na pierwszy rzut 2 przepiśniki. Pierwszy z babeczką autorstwa mojej siostry:

cudowne słodkie malinki oraz papierowa serwetka z Magdowa

i drugi również różach i fioletach:


papier w paski to oczywiście wycinakowy 'mały dworek'

kolejne 2 to zapiśniki. Nie dodawałam nazwy, więc są dosyć uniwersalne. Mogą być pamiętnikiem, notesem na ważne sprawy albo na adresy. Wróżkowy:


Wycinankowego jednorożca potraktowałam białym pudrem do embossingu.
I czwarty notes w klimacie bardzo morskim. Papier z latarnią ze scrap.com. a wewnętrzny to wycinankowy 'mały dworek'.


10 komentarzy:

  1. ten z muszelką - najbardziej mi sie podoba!

    Zapraszam na moje CANDY :)

    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne! ciekawa jestem bardzo, skąd pochodzi temn kuchenny papier, bo własnie jestem na etapie przepiśników i taki byłby dla mnie idealny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cuda.... i gratuluję wernisażu! Trzymam kciuki!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Są piękne. Najbardziej spodobał mi sie pierwszy i ostatni
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne notesy! Życzę wielu sukcesów na wystawie, bo masz co prezentować! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Notesy piękne mój ulubiony to wróżkowy ......

    OdpowiedzUsuń
  7. mi się szczególnie ten pierwszy wydaje apetyczny - w sam raz na przepiśnik kulinarny, a jak spojrzałam na ten z latarnią to tak mi bryzą morską zawiało - hmmm niedoczekanie:P Zapraszam Cie również słodko na moje małe candy na edzia-goodies :) pozdrówcia - piękne prace!

    OdpowiedzUsuń