wtorek, 3 stycznia 2012

Zmiany, zmiany.... smutno mi

Witajcie.
Dzisiaj post bez prac i fotek. Dzisiaj chciałam się pożalić, że zamknięta została galeria 'Aleja Artystów' ...... i jest mi z tego powodu baaaaaaaaaaaaaaardzo smutno. To była pierwsza galeria,
w której zaczęłam wystawiać swoje prace i to dzięki niej rozwinęłam skrzydła. Zwłaszcza, że właściciel sam mnie znalazł i zaprosił do współpracy. No ale cóż tak to już bywa. Pozostaną mi miłe wspomnienia i komentarze od kupujących (porobiłam sobie print screeny :) )

Czas na zmiany. Obecnie zasiliłam grono artystów w nowo powstałej galerii 'Sztuka dla Sztuki' - bardzo podoba mi się image strony, szczególnie te powiewające metki cenowe :) Trzymam kciuki, aby klienci dopisywali.

Zobaczcie sami:





Swoje zgłoszenia wysłałam również do kilku innych galerii. Zobaczymy czy odpiszą. Mam teraz co wystawiać, bo zostało mi sporo przedmiotów z 'Alei Artystów' a do tego ciągle coś tworzę.

4 komentarze:

  1. Powodzenia w nowym miejscu i w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz jak to jest - coś się kończy i coś się zaczyna. Bądź dobrej myśli - prace masz fantastyczne to i kupców znajdziesz!:) Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w nowej galerii:)

    OdpowiedzUsuń