sobota, 25 września 2010

Mchowe LOVE i nie tylko.....

Dzisiaj pokażę Wam kolejne ozdoby z mchu.

Ozdobne serduszka położone luzem na stole, bądź jako dodatek do własnej kompozycji będą świetną dekoracją


kolejne serducha mają przymocowany drucik, można je więc umieścić w wazonie z kwiatami, bądź ozdobić doniczkowe kwiaty.


i mój trzeci pomysł: to mchowa kula do powieszenia w oknie bądź na werandzie.
pomarańczowe kryształki przepuszczają światło, pięknie mieniąc się w słońcu.



i co myślicie? :)
lecę dalej tworzyć.........................

17 komentarzy:

  1. Świetne ozdoby:)

    Serducha mnie urzekły:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja!!!!! przepiękne jesienne ozdoby! ja kocham mech za to, ze zachowuje swój bajeczny kolor nawet po zasuszeniu:) pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne mszaki :o)
    Szczególnie serducha!

    OdpowiedzUsuń
  4. prześliczne! jestem zachwycona tym, co robisz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no, ja myślę sobie, że to mchowe LOVE jest świetne!

    OdpowiedzUsuń
  6. luuubię takie! sama też mam mchowe serca na sumieniu. Twórz, twórz i pokazuj. Cieplutko pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne, serducha są świetne:). Nigdy nie pomyślałabym, że z mchu można wyczarować takie cuda:). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Cuda cudeńka! Ja się niebawem odezwę w sprawie zakupu czegoś z Twojego kramiku.... :) Przecudne te mchy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mech rządzi :) piękności, tak jak i wianki poprzednio. kryształki już umocowane do kuli?

    OdpowiedzUsuń
  10. robisz przepiękne odzoby z mchu!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe serduszka. A kula z kryształkami to wspaniały pomysł - ożywia zieleń :)

    OdpowiedzUsuń
  12. serca na patyku mój faworyt - oj taki prezent by mnie uszczęśliwił

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo mi sie podobaja te ozdoby.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. I like this also....well done.

    greetings, Joop

    OdpowiedzUsuń