poniedziałek, 26 października 2009

'na roczek' i cuniasty zajec :)

Wymęczyłam dzisiaj kartkę z okazji 1 roczku.
CIężko mi było się zabrać, gdyż koncepcji żadnej nie miałam.
To moja pierwsza roczkowa kartka :) , może mało dziecięca
ale na pewno dziewczęca ;)
Fotki robione przy sztucznym świetle, więc wyszły jak wyszły ........






















































.............................a poza tym chciałam się pochwalić i jeszcze raz podziękować
serdecznie Acie za cudownego zajączka i dodatkowe serducho
(wisi na rączce od szafy)............. ;* ;*

4 komentarze:

  1. ależ mi się te składaczki podobają, niestety nie mam wzornika

    OdpowiedzUsuń
  2. wysłałam ci na maila szablonik :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna kartka!! Tatty Teddy rządzi :) Bardzo mi się podobają te składaczki :) Pozdrawiam!

    http://oura512.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że króliczek dokicał :-)

    OdpowiedzUsuń