sobota, 31 października 2009

Wyróżnienia !

Zostałam bardzo mile zaskoczona wyróżnieniami !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Naprawdę się nie spodziewałam i ogromniaście się cieszę, że zaglądacie z chęcią na moją stronkę

.........wyróżnienie od Marci
bardzo Ci dziękuję :) lubię do ciebie zaglądać bo cudne dekoracje tworzysz.
Ostatnio urzekły mnie bardzo te świąteczne........................












Zasady są takie:

1. opublikuj znaczek na swoim blogu z komentarzem zachęcającym i linkiem do osoby od której go otrzymałaś
2. przekaż go do 10 osób (wiem,wiem nie jest to łatwe) z prośba o opublikowaniu zasad.
3. osoby, które odbiorą znaczek proszone są o zostawienie komentarza.
Kochani mile będziecie widziani w gronie stałych gości - obserwujących blog.
Zasadą powyższej premii jest poznanie jak największej liczby blogów, a zostawienie swojej wizytówki jest dla Ciebie reklamą i zachęceniem do odwiedzenia Twojego bloga. Myślę, że każdy z nas marzy o jak największej liczbie gości :)

wyróżnienie przekazuję:

1. Betty - za cudne prace scrapowe, które oglądam z wielkim podziwem.
2. Yovi - za różnorodność postów i piękne prace
3. Icie - za piękne domowe dekoracje, które mnie zawsze zachwycają
4. charlotte - za świetne niepowtarzalne przepisy i jeszcze piękniejsze ich fotki
5. florze - za śliczną biżuterię i inspirujące wianuszki
6. kalanchoe -za opisy ciekawych miejsc i śliczne kartki
7. nitce - za cudne 'szyte' prace, do których ja talentu nie mam totalnie
8. anai - za inspirujące prace i techniki w scrapbookingu
9. acie - za całokształt (prace, ciekawe opisy, itd)
10. ani -za jej wspaniałe prace


o rany ależ to trudne zadanie tyle osób wybrać......ale dałam radę :)


i kolejne wyróżnienia od katharinki84 :
























a te z koleji wyróżnienie chciałam przekazać: Skrzatce -za piękne misiowe opowieści
i fantastyczne prace .............................

7 komentarzy:

  1. Dziękuję za wyróżnienie! W pierwszej chwilli pomyślałam, że to pomyłka, że wzięłaś za moje czyjeś prace, które pokazuję na blogu, bo mnie urzekły. Przyznaję się jednak do misiowych historii.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie dziękuję :)
    Serducho mi rośnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. DZIEKUJE z calego serducha :*********

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak miło, dzięki wyróżnieniu trafiłam do Ciebie . Serdeczne dzięki . będę do Ciebie zaglądać .
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję za wyróżnienie i tak miłe słowa.Ostatnio poznałam wiele ciekawych blogów i miło mi, że dzięki wyróżnieniu trafiłam do kolejnego bajkowego świata tworzenia rzeczy pięknych. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za przypomnienie, ale ostatnio tyle się wydarzyło w moim życiu, że zabrakło czasu na dalsze przekazanie przyznanego wyróżnienia a bądź co bądź nie jest to takie proste wybrać kilka z wielu fascynujących blogów :)Obiecuję poprawę, ale będzie to jeszcze chwilkę trwało :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń