niedziela, 11 grudnia 2011

truskawki z cappucino :)

......czyli przepiśniki dwa o takie:



10 komentarzy:

  1. Truskawki radosne przypominają mi wiosnę ;-)))))
    Bardzo mi się podoba ten przepiśnik
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się ten pierwszy szczególnie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne oby dwa :-)
    hmm takie apetyczne
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne, romantyczne i funkcjonalne. Czego chcieć więcej? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Są po prostu CU-DO-WNE! :D Prześliczne, urocze i dopracowane w każdym calu. Nic, tylko pogratulować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zawsze - świetne! Ten truskawkowy mi zapachniał!

    OdpowiedzUsuń
  7. Truskawki to mój ulubiony owoc i motyw wzorniczy.Zobaczysz bliżej maja co się będzie działo u mnie na blogu.Taki śliczny notes lub przepiśnik zrobię(jak u kogoś podejrzę jak to wykonać)po świętach,bo teraz....wiadomo

    OdpowiedzUsuń