niedziela, 12 grudnia 2010

Bardzo pracowita sobota.....

... mi się trafiła. Zobaczcie sami jaka wena mnie dopadła :) uwaga- dużo fotek!!!!

Na początek duży kaliber. Notes A5 - śpiewnik, idealny dla osoby, która kocha muzykę i gra na gitarze. Pomieści wiele piosenek.



Koronka, szydełkowe kwiaty a w nich piękny ćwiek ze scrap.com. w środku kieszonka na luźne karteluszki. No i w końcu dorobiłam się dziurkacza 'doily lace' :)
Cudny papier w nuty pochodzi ze sklepu Galeria Papieru a gitarę znajdziecie w Wycinanka.net

Teraz wysyp list na zakupy. Opętały mnie te maleństwa. Kolejne już się robią :)

Cała w guzikowej guzikowej tematyce :) Te śłiczne guziczki znajdziecie w Magdowo.pl







Ten na przekór zimie w wiosennej odsłonie. Fornitowe motylki i cudny turkusowy papier w którym się zakochałam znajdziecie w Wycinance


Kolejny w całości na bazie papierów z Galerii Papieru
w klimacie świątecznym:



i ostatni zrobiony już wcześniej- po małym liftingu :)



A gdzieś pomiędzy tymi wszystkimi notesami znalazła się chwilka na kopertówkę. Tematyka ślubna:


Pozdrawiam cieplutko wszystkich,którzy dotrwali do końca :)

19 komentarzy:

  1. napracowałaś się moja droga:) te "listy zakupów" - świetne i pewnie umilą przedświąteczną krzątaninę. Kopertówka bardzo się podoba i inspiruje żeby wykonać coś w podobnym klimacie:) co do mojej obrony - za mną i jest powód do radości.

    OdpowiedzUsuń
  2. Koperta śliczna bardzo romantyczna i typowo ślubna;-))))Rzeczywiście aż się śpiewać zachciało jak zobaczyłam Twój śpiewnik. Śpiewnik aż dech zapiera i notesiki zakupowe też piękne .Oj rzeczywiście pracowita sobota była.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ pięknie się napracowałaś ;-)) Śpiewnik bardzo fajny, a notesy na zakupy urocze
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że nie tylko u mnie pracowity weeeknd ;-)
    Wpadłam na chwilkę - mały przerywnik podczas obiadu - żeby posprawdzać, co u innych na froncie... no i się zachwycam ;-)
    Ano, do roboty trzeba wracać...
    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Tyle pięknych prac, że mogłabym jeszcze więcej zdjęć obejrzeć :)
    Śpiewnik fantastyczny !

    OdpowiedzUsuń
  6. motesy powalające - zwąłszcza ten z mikołajem niezwykle klimatyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki wysyp!

    Śpiewnik... cudo!

    notesy na zakupy są świetne!

    Kopertówka wsapniała:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę wszystkie te śliczności zrobiłaś w jeden dzień? Mi by zajęło ze dwa tygodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Twoje listy zakupów.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne te listy zakupów. Bardzo orginalny pomysł.Większość osób listę zapupów robi na jakimś obdartym skrawku papieru. Ty zrobiłaś z listy zakupów działo sztuki.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wena rzeczywiście Ci dopisała.
    Ile pięknych różności natworzyłaś ,aż dech zapiera.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. o jaaa podziwiam wenę- jestem pod wrażeniem- super prace :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo pracowita sobota, bardzo... i wszystko tak piękne i zachwycające że nic tylko usiąść i patrzeć:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne prace! - jak Twoje wszystkie, zresztą :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kopertówka śliczna, idealna na ślub.

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne wszystkie prace !! nie wiem która wybrać. Jesli chodzi o ptaszki to kupiłam je w Craft Shopie .Pozdrawiam Ewka

    OdpowiedzUsuń
  17. Marzy mi się taki notes, jak ten pierwszy i tylko jakoś się zabrać nie mogę. Właśnie taki, bez nadmiernych ozdobników, które tylko utrudniają normalne użytkowanie :o) Dziękuję za odwiedziny.

    OdpowiedzUsuń