czwartek, 18 listopada 2010

Kartkowo



Witam wieczorową porą. Dzisiaj będzie kartkowo :)
Jedna z życzeniami- imieninowa, a druga z okazji narodzin dziewczynki - tym razem bardzo słodka mi wyszła.



Do ozdobienia tych kartkek użyłam produktów z Magdowa: ślicznie cieniowanych papierowych różyczek w kolorze cappuccino i różowym, samoprzylepnych półperełek , oraz perełek na druciku teoretycznie przeznaczonych jako środki do kwiatków. U mnie znalazły troszkę inne zastosowanie :) . Kartkę z okazji narodzin ozdabiają również białe pomponiki na taśmie i koronkowa wstążeczka.

18 komentarzy:

  1. Dziewczyno cuda robisz. Piękne karteczki Ci wyszły a ta druga to z nóg mnie powaliła . Co za precyzja wykonania ,a te szczegóły . SUPER
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Majstersztyk po prostu.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Karki są cudne :) Co jedna to ładniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne karteczki! Dzidziusiowa musi być słodka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne, ta imieninowa bardzo elegancka, a dla dzidzi słodziutka jak miód ;-))
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne kartki, pierwsza bardzo przypadła mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przecudne kartki! Nie da się ukryć, jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomponiki są mistrz ;-), fajne kartki.

    OdpowiedzUsuń
  9. jakie sliczne te kopertowki, a ta z rozowym wozeczkiem przeslodka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Strasznie mi się spodobała ta 2 kopertówka, co nie oznacza, że 1 jest nie ładna :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne kartki.
    Ta dla dziewczynki bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Są wspaniałe. Pracować z Tobą to zaszczyt! Buziaczki

    OdpowiedzUsuń