wtorek, 9 listopada 2010

róg obfitości,bombkowo gwiazdkowo i kartka z wózeczkiem

.... Nazbierało mi się troszkę nowości. Niestety z racji pogody pochmurnej i deszczowej nie byłam w stanie zrobić fotek. Dzisiaj na chwilkę się rozchmurzyło, chociaż strasznie wieje. Namęczyłam się trochę ale zdjęcia są. Teraz zostaje dekoracyjnie opakować i sesję powtórzyć, ale dzisiaj już nie dam rady.

Oki na początek zupełna nowość, z której jestem zadowolona i na pewno powstaną niebawem kolejne. Rożek obfitości w świątecznym klimacie. Całkowita długość 30cm a szerokość ok 13cm


i pozostałe prace

choinka 23cm:




komplet 3 kul :
bombki ok 5,5cm:

i bombki na druciku. Można je umieścić w doniczkach pomiędzy kwiatami Te cudowne gwiazdeczki pochodzą ze sklepu wycinanka.net
Jak widać wycinanki można wykorzystać nie tylko w scrapbookingu :)


i na koniec karteczka z wózeczkiem z okazji narodzin. Jak na razie chłopcy przeważają ;)


Zrobiłam jeszcze jeden wianuszek świeczkowy. Niestety zdjęcie całości nie wyszło mi w ogóle pokazuję więc szczegóły. Cały wianuszek będzie następnym razem:




Chciałam Was również poinformować, że szykuję świąteczne Candy. Info już niedługo zaglądajcie :). Buziaki i miłego dzionka

17 komentarzy:

  1. Wow cuda:) Piękny rożek!;) a bombki do kwiatuszków bardzo pomysłowe;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne!Rozek jest przecudny i juz sobie go wyobrazilam jak lezy na moim lnianym obrusie,za ktorego szycie zaraz sie zabiore :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. zdolna kobitka tworzy same sliczne rzeczy^^ kartka extra :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pan Jesusek dał Ci talent dziewczyno.Śliczne rzeczy tworzysz i rób to dalej bo cieszą oko i dusze takich ludzi jak ja. Prześliczna choineczka i ten komplecik kul do zawieszenia .Super.
    Całuski

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny pomysł z rogiem obfitości, w ogóle świetne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zwykle cud, miód i orzeszki...Fajny pomysł z tymi bombkami na druciku :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale z Ciebie pracuś ... Róg obfitości skomentuję jednym słowem- rewelacja!!!!
    Reszta dzieł też przepiękna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cuda, cuda... Dzięki Tobie, Shirajo, zdobyłam się wreszcie (po kilku latach przymiarek!) i nabyłam styropianowy stożek jako surowiec do choinki, którą mam zamiar SPLAGIATOWAĆ od Ciebie! Ale uszanuję prawa autorskie ;-) Jestem Ci wdzięczna za inspiracje!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne są Twoje mszane ozdoby:-)
    Rożek fantastyczny!!!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten rożek jest wyjątkowo piękny i ogromnie pomysłowy!

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne i bardzo charakterystyczne ozdoby! Bardzo bym chciała takie mieć!

    OdpowiedzUsuń
  12. łoł! cud, miód i orzeszki ... :)
    pozazdrościć zdolności :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna ozdoby, wianki, kartki, wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, zachorowałam na wszystko z tego postu;). Róg obfitości będzie przepięknie wyglądał na białym obrusie, a bombki na choince. Cuda tworzysz:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Twoje leśne ozdoby zachwycają!!! A kopertówka z wózeczkiem jest urocza:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń