środa, 21 kwietnia 2010

Komunijnie...

... dla chłopca. Pierwsza moja w tym temacie :)


8 komentarzy:

  1. inna ta kopertówka. Podoba mi się. Może to przez te dodatki, a może kolorystyka?

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałość... dopracowana w każdym calu, podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. To chyba te nietypowe kolory , jak na komunię, sprawiają ,że tak tak bardzo mi się podoba!!! Cudowna w każdym mm! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. dla mnie jest zagadka to cieniowanie, niby wiem jak to sie robia anie umie.Podoba mi sie baaardzo, cala praca, sliczna.

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem chrzestna matką i sie rozglądałam za pamiątkami ale takiej slicznej nigdzie nie spotkałam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna jest!!!
    Dopracowana w każdym calu :D
    :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna,Fajne dodatki.super kolory .pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń