piątek, 18 maja 2012

Notes z papugą i łapanie licznika....

... Notes w formacie A6 - idealny do torebki, na ważne notatki, adresy, telefony itp, z wygodnym zapięciem typu rzep:





Przypominam o trwającym candy i zapraszam do łapania licznika. Niebawem wkręci się liczba 50000
osoba, która jako pierwsza prześle mi na maila ( prawej strony adres) zdjęcie lub print screena z tą liczbą dostanie ode mnie mały upominek :)
Miłego wieczoru---------------------------------------------------------------------------------------------


9 komentarzy:

  1. Wspaniały notesik :) Tak jak napisałaś, w sam raz do torebki, bo ma mało dodatków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 50.000 odwiedzin? No, no, no - to gratuluję, ale ja chciałam skomplementować NOTES z okładkową bohaterką - śliczna! ;)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny notesik w ładnych kolorach!Dodatek w postaci zawieszki uroczy.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda by mi było wkładać takie cudeńko do torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny notes. Papuga rządzi:)

    OdpowiedzUsuń