wtorek, 30 listopada 2010

Zimowa kopertówka

Dzisiaj wrzucam kopertówkę w wersji zimowej. Na pierwszym planie cudna ramka oraz fornitowe gwiazdki ze sklepu WYCINANKA.net. Ramkę ozdobiłam embosingiem na gorąco. Pudry satin pearl i white puffs- puchnący- dał efekt śniegu, do tego trochę preparatu UTEE i taki efekt wyszedł:



Klik do sklepu:





Dzisiaj przyszła do mnie paczuszka z wygranym candy od Izuś :) I karteczka urodzinowa od Moniśki. Dostałam również przesyłkę od Justynki (sarmatix) dzisiaj jednak jej nie pokażę bo nie zobiłam fotki jeszcze. Dziewczyny bardzo, bardzo Wam dziękuję :)


9 komentarzy:

  1. otrzymałas piekne prezenty, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudeńka :)
    Ramka bosko Ci wyszła

    OdpowiedzUsuń
  3. Oniemiałam jak zobaczyłam kopertówkę, przepiękna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Co prawda spóźnione, ale najserdeczniejsze życzenia posyłam, mam nadzieję, że karteczka niebawem dotrze;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Kopertówka mnie zachwyciła, trochę dlatego, ze to dla mnie czarna magia, ale głównie dlatego, ze jest po prostu magiczna!
    Przyjmij spóźnione, ale gorące życzenia urodzinowe ;-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Kopertówka sliczna, jesteś mistrzynią w tych kopertówkach. No i piekne prezenty.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kopertówka jest cudowna.
    Nawet nie wiedziałam,że taki sklepik istnieje.
    Dzięki za linka :)
    A wygranych candy gratuluję
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. oj cudna cudna ta ramka, a Twoja kartka z tą ramką to już w ogóle rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń