środa, 20 października 2010

czas na choinki? ......

....czemu nie? :) Moje pierwsze mchowo-choinkowe prace. Większa ma 21cm wyokości, mniejsza 13cm. Teraz czekam na paczuszkę z 40cm bazą.
Kryształki cudnie mienią się w słońcu, więc ozdoby pięknie będą prezentować się np. na parapecie.

Dzisiaj dostałam paczuszkę od Magdy z 'sympatycznych klimatów'. Kochana zrobiłaś mi mega niespodziankę niespodziewajkową ;) . Serduszko jest przecudne, ściskam Cię mocno i baaaaaaaardzo dziękuję :) !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Ostatnimi czasy przyszła do mnie również paczuszka z jesiennej wymianki od Natoliny,
a w niej same cudne skarby :) .
a ja wysłałam jej (zdjęcie zrobione przez Natolin, bo ja zapomniałam ) :

i na koniec trochę przyrody i mała zajawka:

pozdrowionka.......

10 komentarzy:

  1. cieszę się, że serduszko dotarło i że Ci się podoba ;) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne te choinki!! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Prezenciki śliczne. Choinki zachwyciły mnie bardzo.Świetny pomysł!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Boskie są te choineczki, może pokuszę się o lekkie odgapienie;) Prezenty urocze. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne te choinki, już je sobie wyobrażam migoczące refleksami świała na parapecie...
    Pozwolisz, że skorzystam z pomysłu na kryształki? Dla "rękodzielniczek" nigdy nie jest za wcześnie, pierwszą przymiarkę do bombek zrobiłam w sierpniu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja tak troszke z innej beczki, sadzac po fotografiach wyglada na to ze mieszkasz w Raju:)zazdroszcze

    OdpowiedzUsuń