poniedziałek, 14 września 2009

Kolory jesieni na kartce ............

Co by nie było, że nic nie robię :). Dzisiaj pokazuję jeszcze ciepłą jesienną karteluchnę,
która powędruje do pewnej pani nauczycielki. Początkowo składaczek miał być zupełnie inny
ale się nie udał. Zawzięłam się jednak i zrobiłam wczoraj nowy, mimo, że czas mnie nie gonił
(termin dopiero na październik) i szczerze mówiąc efekt całkiem mi się podoba. Kolory jesienne tak jakoś same z siebie wyszły, zamierzone generalnie nie były. W pierwszej chwili miała być również inna forma, tzn moja ulubiona kopertówka. Jednak po przeglądnięciu prac dziewczyn z forum i sugestii, że kartka będzie do postawienia, powstał mój pierwszy w życiu składak...
zobaczcie sami.














7 komentarzy:

  1. Bardzo pięknie zaprojektowana i wykonana kartka!
    Szlachetna kolorystyka, zgrabna kompozycja, ładne liternictwo, dekoracyjna, a nie przeładowana ozdobami - szkoda, że nie pokazałaś jej w "pomarańczowym" konkursie na http://art-piaskownica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Przesyłka właśnie dotarła - dziękuję! Miłe pachnące niespodzianki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh jaka urocza! Nauczyciel na pewno będzie zachwycony takim osobistym i własnoręcznym prezentem!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł i wykonanie zniewalające. Podoba mi się bardzo, do tego cudowne kolorki.Moje pokłony

    OdpowiedzUsuń
  5. aż dech zapiera - niepowtarzalna

    http://zaczarowaneszydelko.ofu.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie pięknie...dziękuje za odiwedziny i mile komentarze;) POzdrawiam i do..napisania ponownie...moze w październiku powrócę na bloga:(

    OdpowiedzUsuń